Monday, December 15, 2008

Radio Amature Reunion Day


Hahhahha..
.actually aku terpakse ikut abg aku g sne....dea kte nnt boleh tmbh pengetahuan pasal radio amatur ni sbb aku nk exam...so terpakse la ikut kat port dickson.


location:banglo persendirian salah satu og radio amatur yg amik code morse (x sure 9m2 ape tp cina KOT)


agak best la....sbb kat sne boleh tau mcm2 yg slame ni aku x tau :D bnyk laki sbb kebanykan pompuan x interested about radio amatur ni.






Memang kat situ penuh dengan kereta hahha SANGAT! and memang macam2 callsign and anntenna la yg aku discover ;p haha
kalau yg gne High Frequency mmg la bnyk jenis anntenna bertenggek
kereta abg aku satu je.tu pun mcm2 dea melabur nk beli brg2 ni sume.
Sanggup tu, sampai nk beli dompet pun syg.
Masa tu bnyk la gak reporter yg dtg interview org yg veteran ni. aku pun tak tau nk ckp ape pasal RARD ni.

tomorrow( 17 dec 08) i'll will take RAE(radio amature examination)

help me! Nervousss sbb aku akn compete ngan org dewasa..ade a gak bdk sebaya aku but but but kalo aku fail. ;O
Doakan aku dpt jwb n semua jwpn yg aku henatm btol :DD




Btw, gamba sebelah ni, dia veteran and callsign dia 9M2 ... ( tak ingat ;p) tengah ajar bout code morse. Aku buat2 paham je ;p






No comments:

Post a Comment