Thursday, May 13, 2010

Kisah budak dah nak rabun

YA ALLAH, Penat penat serius penat T-T
Bgn pagi je dah x sedap bdn, tekak gatal gile! kaki sakit kepala sakit yg teramat sgtttt @_@. every morning aku selalu layn karenah shera,ahahha.tp hari tak boleh, nk telan air liur pun sakit. sian shera aku tak layan dia,AHHAHA

lps perhimpunan pulak discuss psl anugerah hari guru, Gahhh igt nk kene hantar & kutip borg je,rupenyee kene kira sekaliiii. kira form 1 pulak tu. form 1 punyala ramai wooo. 12 klass - -' tp cm takpe a, bukn selalu kan,ahaha

Naik klasssss tmpt aku zahidi dudukk, i was like tuttttttt. sekali kene duduk blkg sekali.nvm la kan tukar angin skit.ahahha. kepala sakit bukan kepalang. tgk whiteboard tak nampak satu apa pon! aaaaaa sah kene pakai spec T_T mmg kat klass cm nk tdo jeee. x boleh nk bukak mataaa. Naseb baikkk aku bwk air mineral,ahahha





" Kalau awak semua ni ngantok bawakla air mineral dengan sweets. takpe saya benarkan mkn sweet dlm klass saya daripada awak semua ngantok" - Pn Siti Intan

" Shahrizat dah hantar buku?"
"sape shahrizat teacher?"
"awaklaa,sape lagi"
"saya shahirah la teacher T_T" -Teacher mmg selalu lupa nama shera :P

"Abdul Hafiz, kalau nak tiru sekali pun biala pandai sikit,sepatutnya loyalty yg awak tiru royalty tu kenapa. Ha tulaa asik tiru kerja farah dina, ni asik tiru2 ni ade apa2 ke between you and farah dina?"

"Be patient be patient ye Hazeman, five more minutes then you'll go for recess"

"Zirwa, Biela dah tak payah nak peluk2, cepat susun meja nak trial ni"

"Okay, you pegi kat kereta i, amik LCD, box putih besar and buku panjang kat seat blkg"


TU SEMUA AYAT FAV. YG TEACHER :DD ANDANDAND AKU TAKKAN PENAH LUPEEE:)

eh,sambong cerita balik ye. sampai mana td? ha! then time rehat mmg sakit mata laaa ,nk tgk org pun x bestt sume kabur. mmg sepanjg time rehat tu aku mengecikkan mata aku utk tgk org,ahaha. sbb cm silau wooooooo.kepala berdenyut2 pulak tu,agagagaga

Lps rehat pulak time addmath dok depan skali, PERGHHH bwah kipas tuu laju takyah ckp laaaa. ngantok T_T. ahaha.cerewet betol, dok blkg x kene dok depan x kenee. NAK TMPT AKU BALIK:(

Hari ni mmg aku tak kesah ape nk jd ngan tudung aku, aku jln pun cm terhuyung-hayanggg. ape lagi illya la jd mangsa tmpt aku berpaut,ahahha

2 comments: