Wednesday, June 9, 2010

Bila dah berkurun tak jejakkan kaki di Sg. Air Tawar ;D

Ok, best-nye perasaan bile boleh online balik :D heee, 5 hari kat kampung tersangatlah best sbb bdk ni dah berkurun tak balik,agagagga.ok disini saya mahu list-kan semua yg bdk ni buat disanaa;)



Hari pertama;
- Dlm kereta psg lagu raya.HAHA, semangattt mcm nk balik raya pulak kan?
-Berhempas pulas kat rumah Lek Ti, ceeeee. busy la kononnn
-Menikmati sunset kat sawah bersama farhi busukk and and banyak burung;D - -' mcm x penah nmpk burung pulak,ahahha
-Sblm pegi rumah mbah tgh mlm tu singgah la kejap di Uptown Sg. Besarrr, HAHA.merepk dan terus merepek :P







Hari Kedua;
- Bangun and layan cite indon,HAHA
-Pegi memancing sebentar~ ahaha, dapat ikan puyu and mata dea terkeluar and lpskan balik,tak sanggup nk goreng dea
-Pegi rumah Lek Ti lagi,wedding~ tak perasan pulak sume baju warna merah tapi Fea hijauuu,nak juga kontra ngan org lainn
-Orang tu letak nasi sampai 2 senduk - -' BANYAK GILEEE mmg mcm ular bunting dah lps tu
-Fea..posing habisla
- Balik and sambung layan movie :D
- Bdk2 naik motor 3 roda ramai2,haha
-Sessi bergambar bersama Fea di depan rumah mbah,kan Fea?
-PALING PENTING, aku belajar naik motor:D eh tak, scooter jeee. ahaha. tau la cume scooter but do i care?ahaha,
-Mlm, make-up make-up Fea





Hari Ketiga;
- Main badminton di pagi hari:) kan bagus tu kan?ahaha
-Hasif tanam balik pokok yang Sarah cabut - -'
-Fea main laptop
-Cuci mata kjap kat Sg Besar :) and yg paling penting banyk GILE makan - -'
- Fea posing kat shopping complex,HAHA
-Ptg, pegi rumah Cik Ti makan mee hailam:) sedapp woooo
-Balik sambung layan movie;)
-Mlm, layan Kcb,heeee








Hari Keempat;
-Main kat rumah Lek Ton ;)
-Bdk2 tu main kat bangsal pisang,ahaha.semangattt
-Aku timbang kat penimbang pisang and and and you know whattt! aku dah naik 2 kg - -' Ok baru bape hari kat kg dah naik,grrrrrr
-Mlm aku bantai buat sambal kicap pedas2 utk deaorg,HAHHA. tp deaorg layan gak sambal kicap tu :P
-Mlm terakhir mcm ni la nk makan sume benda sbb beli mknn banyk gile tp tak makan2, soooo
mlm tu kitorg tibai chocolate,nugget 1 bungkus and banyak gile kentanggg. tgh mlm makan ice-cream - -'
-Sessi usrah bersama Aliya and the gang!,ahaha. bnyk benda aku baru tau oO okayyy, makin lama makin menarikkk;D
-Sessi usrah diselangi dgn cerita vampireee,ahahha








Hari Kelima;
-Okayyy dah nak balik T_T
- Siap2 tros pegi and and Fea merengek tgh2 jalan! bape bnyk kali dah stop,wooooo
- Time kat sekinchan baru dea tdo, tdo kat bahu aku ni haaa, kebas tau takkk.dea tdo macam tu sampai la kat puncak perdana T_T kebas tak terkataaa,ahaha
-Lepak rumah Cik Mas japp, online sebentar:) saya pandai curi masa kan?
-Ptg, shopping kat Jakel,Shah Alam.ahaha sampai kering wallet deaorg,ahaha
-Bnyk masa lagi so, pegi a Alam Sentral jap :P
- Igt nk tdo kat sana jee tp k.ehan nak balik gak, nasib baik Fea ok jeee,agaga.tp jam tak terkataaaa
- Sampai rumah, tros tdooo. nmpknyee aku kene kurung la kat rumah k.ehan ni.ahahha





Okayyy,sampai disini sahaja saya nak merepek. Even cume balik kg. tp rasa macammmm xDDD

No comments:

Post a Comment