Monday, November 15, 2010

The Arrivals

ohh okayyy sekarang misi dalam mengahbiskan siri THE ARRIVALS, tahu pasal THE ARRIVALS? tahu? kalau tak tau better anda semua google-ing and senang cari di youtube yee;D The Arrivals ni menceritakan asalusul kedatangan Illuminati and bagaimana unsur2 ni semua disebarkan dan telah pun diserapkan ke dalam minda kita sejak dari dulu lagi. tau kan apa itu Illuminati? oh rasanya semuanya pintar pintar belaka jadi saya anggap anda semua tahu. bagi mereka yang tak tau and nak tau rajin-rajinkanlah diri anda untuk meng-google-ing yeee.








Bolehkah kamu mengatasi nikmat dunia untuk membina jiwa kamu dan keamanan dalamn, supaya kamu boleh mengecapi syurga yang kekal abadi? Video-video kami telah mendedahkan bagaimana sistem ini hanya tertumpu kepada nikmat dunia, ia dibina untuk menerapkan kamu kedalam dunia ilusi ini.


Tanya diri anda, mengapa?


"Dunya" bermaksud keduniaan dalam bahasa arab, dan ia adalah titik buruk dalam Islam. "Akhira" bermaksud hidup yang kekal abadi.










"Dunya" adalah ilusi keduniaan ini. Ia adalah elemen yang menjauhi manusia dari " Akhira". Dan inilah permainan syaitan! Syaitan berhasrat untuk menjauhkan manusia dari akhira! Syaitan bermaksud untuk menjauhkan. Dunya adalah dekat. Dia membuat kita rasa yang dunya adalah yang terdekat, bukan akhira!



Islam memberitahu kita yang dunya adalah jauh, salah satu maksud dunya dalam bahasa arab ialah seperti cuba mencapai buah anggur yang kamu sebenarnya tidak akan dapat mengecapi. Kerana inilah sifat semula jadi dunya, kamu tidak akan dapat mengecapinya! Ia akan sentiasa mengelak kamu!






Nabi Muhammad S. A.W meriwayatkan:

"Jikalau anak Adam mendapat satu gunung emas, dia hanya akan mahukan yang kedua! "









LIHAT DI SEKELILING ANDA, APA YANG MANUSIA SEDANG MENGEJAR DALAM DUNIA INI?

kekayaan
pangkat
arak
kereta idaman
dadah
etc




Semua berasaskan nikmat fizikal. Inikah yang dunia ini bekalkan?




Tahukah bagaimana kamu semua dicipta?


Kamu dicipta sebagai roh, dan diletakkan ke dalam sebuah jasad. Jasad kamu hanyalah 'alatnya'. Sebuah alat yang membawa roh kamu yang kekal abadi untuk menjalani kehidupan yang sebentar di dunia. Sebuah alat yang patut digunakan untuk membina dan memebri makanan yang baik kepada roh kamu.

Tetapi apa yang kita buat? Kita sebaliknya menyerahkan kehidupan kita untuk memberi makanan dan kenikmatan dunia kepada 'alat' kita.

Dan sistem ini dirangka sebijak-bijaknya untuk mengekalkan kamu pada jalan ilusi keduniaan ini.


SUPAYA KAMU KEKAL DIKAWAL!










ohh ini merupakan sedikit bingkisan daripada siri The Arrivals. mula mula memang macam blur tapi bila dah tengok sampai pertengahan lama-lama anda kaan faham dan INGAT! Video ini hanya untuk orang dewasa dan bagi mereka yang dapat menerima mesej ini nampaknya anda sudah cukup dewasa untuk menerima perubahan. ceyhhh macam apa je ayat :P


http://www.youtube.com/watch?v=lYBS2eGHqdA

No comments:

Post a Comment